V naší kanceláři zajišťujeme převážně vedení účetnictví, daňové evidence, mzdové agendy a zpracování daňových přiznání. Dle dohody poskytujeme poradenství v sídle klienta.

Služby poskytujeme na základě uzavřené smlouvy s klientem v případě dlouhodobější spolupráce nebo na základě klientem podepsané objednávky při jednorázovém zpracování zakázky (například pouze daňového přiznání). Rozsah služeb sjednáváme individuálně dle potřeb a přání klienta a zpravidla se snažíme klientovi vyjít vstříc dle našich možností. Při jednání s úřady klienta zastupujeme na základě zplnomocnění.

Příjem objednávek a zakázek (podkladů ke zpracování) a jejich předání po zpracování řešíme rovněž individuálně dle možností a dostupnosti klienta – osobním předáním (zpravidla v naší kanceláři), poštovní přepravou nebo zásilkovou službou anebo elektronicky.